Most szól:
Vezeti:
2018.03.06 Kedd . 11:08

Miből lesz a cserebogár, ha a krokodilból gorilla lett?

A limitált kollekciós darabok a veszélyeztetett állatfajokat támogatják.

A divatvilág olykor-olykor kiáll jótékonysági események és kampányok mellett, ahogyan most azt a Lacoste is tette. A márka a híres krokodilos pólók helyett a kihalás szélén lévő állatokra cserélte logóját a Save Our Species kampány keretein belül. A jópofa jótékonysági kezdeményezésben a brand 10 állatott választott, melyek láthatóak a pólókon. Hogy csak néhányat említsek a sok közük: a jávai orrszarvú, vietnámi antilop, szumátrai tigris... stb. mind lógóként szerepelnek.

 

Az egész különlegessége, hogy a különböző pólók csak annyi példányszámban voltak kaphatóak, mint ahány állat él a kihalás szélén lévők közül. A teknősösből pl. mindössze 40db volt megvásárolható, és összesen 1775 db pólót gyártott a cég, ami valljuk be igen csekély szám, hiszen a 10 állatfajból csak ennyi él összesen a vadonban. Sajnos a limitált pólókat nagyon hamar elkapkodták, így európában már nem lehet megvásárolni. Azoknak, akik támogatták a kezdeményezést és birtokolnak egy igazán különleges Lacoste pólót, 185 dollárt kellett fizetniük.

Lacoste Lacoste
Lacoste Lacoste
Lacoste Lacoste
Lacoste Lacoste

Forrás: elle, nssmag

Lead kép: Lacoste