Most szól:
Vezeti:
×
2019.07.14 Vasárnap . 16:12

Jennifer Lopez nyomában: a hibátlan megjelenés titka

A júliusban 50 éves énekes-színésznő még ma is 25-nek néz ki, pedig stresszből és hétköznapi gondokból bizonyára neki is kijut.

Mivel mindannyian sárgulunk az irigységtől, amikor meglátjuk a tökéletesen megalkotott testét, ideje utánajárni kicsit, mennyire kemény munka ez.

Lássuk, hogy épül fel étrendje!

1. Víz, víz és még több víz: edzés előtt és a hétköznapokon is nagy jelentőséget tulajdonít a víznek. A hidratáció minden szempontból fontos. Nem elhanyagolható az sem, hogy edzések után azonnal pótolni kell az elvesztett sókat és ionokat, így az intenzív mozgás nem olyan megterhelő sem az izmoknak, sem más szervrendszernek.

2. Semmi kávé vagy alkohol: mindkettő hat a szervezet vízháztartására, így a kilókkal való küzdelemben sem segít egyik sem.

3. Tisztán enni: ha azt szeretnénk, hogy a szervezetünk megszabaduljon a felesleges mérgektől, vele együtt pedig a lerakódott feleslegtől, muszáj odafigyelni arra, mivel tápláljuk sejtjeinket. Sok fehérje (növényi és állati eredetű) és magas tápanyag tartalmú élelmiszerek segítenek az edzésben.

 

 

4. Nassolni csak okosan: közhelyesnek tűnik, de okosan nassolni nem könnyű, hiszen a nassolás többnyire valami vagy más egészségtelen ételt jelent. JLo azonban ebben a témában sem ismer lehetetlent: mindig gondoskodik gyümölcsről vagy zöldségről, nehogy kísértésbe essen.

5. Sose spóroljunk az edzéssel! Az énekes-színésznő imád táncolni, hiszi, hogy a testmozgás része mindennapi örömének. Ami valószínűleg nem is áll olyan messze az igazságtól, hiszen köztudott, hogy a mozgás boldogsághormont szabadít fel. Tudjuk, hogy vannak azok a napok, amikor hat lóval sem lehetne behúzni az edzőterembe, de érdemes átlépni a határainkat!

 

 

6. Reggeli edzések: sokkal nehezebb „beiktatni” az edzést, mint eleve azzal indítani.

7. Változatos edzések: biztosan nem válik unalmassá, ha olyan edzéstervet választunk, ami nem egyhangú. Ezért izomcsoportjaink is hálásak lesznek és a szellemünk is könnyebben frissül fel.

+1 Kacsacsőrű séta: David Kirsch, JLo edzője bizton állítja, hogy a tökéletes fenék ezzel a gyakorlattal érhető el leghatékonyabban.

 

 

Forrás: harpersbazaar

Lead kép: Instagram @jlo